بازی آنلاین : کتاب های سرگردان سامسونگ

این بازی برای اجرا بر روی کامپیوتر های شخصی طراحی شده است و کاربران می توانند به صورت آنلاین بازی کنند. پس از ورود به سایت با کلیک روی دکمه شروع بازی ، کاربر وارد صفحه بازی می شود و می تواند از بین دو کاراکتر سمیرا و سامان ، کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کند.

این بازی برای اجرا بر روی کامپیوتر های شخصی طراحی شده است و کاربران می توانند به صورت آنلاین بازی کنند. پس از ورود به سایت با کلیک روی دکمه شروع بازی ، کاربر وارد صفحه بازی می شود و می تواند از بین دو کاراکتر سمیرا و سامان ، کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کند.سپس وارد صفحه بازی می شود. کاربر باید در صفحه بازی از روی کتاب هایی که به شکل پله چیده شده اند پرش کند و به سمت بالا برود. در این مسیر می تواند با دریافت حروفی که وی کتاب ها قرار دارند امتیاز مثبت کسب کند. هر چه ارتفاع بیشتر می شود کاراکتر های امتیاز ده کمتر و فاصله کتاب ها بیشتر می شود. در این مرحله از بازی کاراکتر های منفی مانند ابر ، کتاب های لغزان و ... نیز ظاهر می شوند تا بازی مهیج تر و سخت تر شود. موسیقی که در حین بازی پخش می شود بازی را جالب تر می کند. هر کاراکتری صدای مخصوص به خود دارد که به جذابیت بازی می افزاید. در پایان میزان امتیاز کاربر نمایش داده می شود و شرکت سامسونگ بر اساس امتیاز کاربران به کودکان محروم کتاب اهدا می کند. کاربر می تواند با کلیک روی دکمه شروع مجدد دوباره به بازی برگردد.

مشخصات

  • مدت اجرا: 
    -

مسئولیت ها

type == 'project') { $class = 'cases_img'; } elseif ($node->type == 'service') { $class = 'img_left'; } elseif ($node->type == 'case_study') { $class = 'case-study-cover'; } ?>

تصاویر بیشتر